Latest:

Gulbey has claimed that the Armenian-Turkish bilingual weekly newspaper Agos 'serves the occupying Armenian mentality' by publishing an ad, which included Birthright Armenia’s logo on its website.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*